İnsan Kaynakları Politikası
Müşterileri için akılcı ve kaliteli çözümler üretmenin başlıca sorumluluğu olduğunun bilincinde olan LogiSmart; hizmet sunduğu alanda sürdürülebilir başarı ve etkin kaynak kullanımının dürüst, nitelikli ve mutlu insan kaynağı ile mümkün olduğu inancındadır.
Logismart çalışanları benimsemiş olduğu 4 ana prensip çerçevesinde hareket eder ve bu ilkelere bağlılığını taahhüt eder.
Müşteri Odaklılık ve Hizmet Anlayışı
- Müşteri taleplerine hızlı cevap veririz.
- Şikayetleri analiz eder, çözüm üretiriz.
- Güven esaslı yaklaşımımızla uzun vadeli ilişkiler kurarız.
- Kaliteli hizmet için sürekli düşünür, tasarlar ve her durumda müşterinin yanında oluruz.
- Süreçleri analiz eder, iyileştirmeler yaparız.
Öğrenme, Araştırma ve gelişim
- Tüm durumları objektif gözle değerlendiririz.
- Teknolojik gelişmelere ilgi duyar, çevremizi gözlemleriz.
- Araştırırız, okuruz, tartışırız ve analiz ederiz.
- Öğrenme ve gelişim ihtiyacı için talepte bulunuruz.
- Hatalarımızdan ders çıkarır, sorumluluk alırız.
Ekip Olma Bilinci
- İlişkilerimizde dürüstlük, açıklık, güven ve saygı ilkelerini benimseriz.
- Her türlü fikre önem verir ve ortak kararları destekleriz.
- Ekibimizle bilgi paylaşır, işbirliği içinde oluruz.
- Ekibimizle empati kurar, gerektiğinde yardım ederiz.
- Farklılıklara anlayış gösterir, ve ortak noktada buluşuruz.
Sonuç Odaklılık
- Başarmak için çok çalışırız.
- Engeller karşısında pes etmeyiz.
- Zor hedefler için farklı çözümler buluruz.
- Zamanı ve kaynakları verimli kullanırız.
- Sorunlara değil çözüme odaklanırız.
- Sonuca ulaşmak için teknolojiyi kullanırız.