İnsan Kaynakları Politikası

Logismart

Müşterileri için akılcı ve kaliteli çözümler üretmenin başlıca sorumluluğu olduğunun bilincinde olan LogiSmart; hizmet sunduğu alanda sürdürülebilir başarı ve etkin kaynak kullanımının dürüst, nitelikli ve mutlu insan kaynağı ile mümkün olduğu inancındadır.

Logismart çalışanları benimsemiş olduğu 4 ana prensip çerçevesinde hareket eder ve bu ilkelere bağlılığını taahhüt eder.

Müşteri Odaklılık ve Hizmet Anlayışı

  • Müşteri taleplerine hızlı cevap veririz.
  • Şikayetleri analiz eder, çözüm üretiriz.
  • Güven esaslı yaklaşımımızla uzun vadeli ilişkiler kurarız.
  • Kaliteli hizmet için sürekli düşünür, tasarlar ve her durumda müşterinin yanında oluruz.
  • Süreçleri analiz eder, iyileştirmeler yaparız.

Öğrenme, Araştırma ve gelişim

  • Tüm durumları objektif gözle değerlendiririz.
  • Teknolojik gelişmelere ilgi duyar, çevremizi gözlemleriz.
  • Araştırırız, okuruz, tartışırız ve analiz ederiz.
  • Öğrenme ve gelişim ihtiyacı için talepte bulunuruz.
  • Hatalarımızdan ders çıkarır, sorumluluk alırız.

Ekip Olma Bilinci

  • İlişkilerimizde dürüstlük, açıklık, güven ve saygı ilkelerini benimseriz.
  • Her türlü fikre önem verir ve ortak kararları destekleriz.
  • Ekibimizle bilgi paylaşır, işbirliği içinde oluruz.
  • Ekibimizle empati kurar, gerektiğinde yardım ederiz.
  • Farklılıklara anlayış gösterir, ve ortak noktada buluşuruz.

Sonuç Odaklılık

  • Başarmak için çok çalışırız.
  • Engeller karşısında pes etmeyiz.
  • Zor hedefler için farklı çözümler buluruz.
  • Zamanı ve kaynakları verimli kullanırız.
  • Sorunlara değil çözüme odaklanırız.
  • Sonuca ulaşmak için teknolojiyi kullanırız.